Податочни структури и програмирање
1. Наслов на наставниот предмет |
Податочни структури и програмирање |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ07Л025 |
|||||||
3. Студиска програма |
ЕАОИЕ, ЕЕС, ЕЕУМ, КСИАР, КТИ, КХИЕ, ТКИИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
I/2 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Валентин Раковиќ, Д-р Живко Коколански, Д-р Марија Календар, Д-р Сања Велева, Д-р Славче Пејоски, Д-р Томислав Шуминоски |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Ислушани: Програмирање и алгоритми |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Запознавање со податочните структури. Работа со класи и инстанцирање на објекти. По завршување студентот ќе може да решава програмски проблеми со помош на објектно програмирање |
||||||||
11. Содржина на програмата: Вовед во нов тип на променливи. Сложени податочни типови. Дефинирање на структури. Дефинирање, користење и компајлирање со сопствени заглавја. Автоматизирање на компајлирањето со помош на алатката make и Makefile. Вовед во C++. Концепти на програмирање во C++. Структури во C++. Референци и покажувачи во C++. Функции и преоптоварување на функции. Концепти на објектно-ориентирано програмирање. Концепти на класи и објекти. Поими за конструктор и деструктор. Нови податочни структури. Концептите на податочните структури магацини и редови. Пријателски класи и функции. Функции членови на класа. Преоптоваруање на оператори (функции) членови на класа. Концепти за единечно поврзани листи. Концепти на двојно поврзани листи. Двојно поврзани листи во C++. Динамична алокација на меморија. Концепти на наследување. Концепт на полиморфизам. Обопштување на класи. Виртуелни Функции. Апстрактни класи. |
||||||||
12. Методи на учење Предавања, аудиториски и лабораториски вежби |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
2 + 2 + 2 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
30 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
60 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
10 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
20 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
60 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
10 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
10 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
80 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Лабораториски вежби |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Prata S. |
C++ Primer Plus, 6th Ed. |
Addison-Wesley Professional |
2011 |
||||
2 |
Cormen T.H., et. al. |
Introduction to Algorithms, 2nd Ed. |
MIT PRESS |
2001 |
||||
3 |
Stroustrup B. |
The C++ Programming Language, 3rd Ed. |
AddisonWesley |
2000 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Bruce ECKEL |
Thinking in C++, Volume One: Introduction to Standard C++, 2nd Ed. |
Prentice-Hall |
2000 |
||||
2 |
ECKEL B., ALLISON C. |
Thinking in C++, Volume Two: Practical Programming |
Prentice-Hall |
2004 |