Комплексна анализа
1. Наслов на наставниот предмет |
Комплексна aнализа |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ08Л008 |
|||||||
3. Студиска програма |
ЕАОИЕ, ЕЕС, ЕЕУМ, КСИАР, КТИ, КХИЕ, ТКИИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
II/4 |
7. Број на ЕКТС |
3.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Анета Бучковска, Д-р Билјана Јолевска-Тунеска, Д-р Билјана Начевска-Настовска, Д-р Весна Андова, Д-р Катерина Санева Хаџи-Велкова, Д-р Сања Атанасова, Д-р Соња Геговска-Зајкова |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Положени: Математика 1 |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Да се усвојат основните поими од комплексна анализа со посебен осврт на комплексната алгебра и функции, аналитичност и контурна интеграција, Кошиева теорема, остатоци, Тајлоров и Лоранов ред и примени. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Комплексни броеви. Алгебра на комплексни броеви. Множества во комплексна рамнина. Функции од комплексна променлива. Аналитичност. Коши-Риманови равенки. Елементарни функции. Примена во осцилаторни системи. Интеграл на комплексна функција по контура.Кошиева интегрална формула. Тајлоров ред и Лоранов ред. Нули и сингуларитети. Теорија на остатоци. Несвојствени интеграли кои вклучуваат тригонометриски функции. |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, вежби и самостојна работа |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
2 + 1 + 0 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
45 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
30 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
15 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
0 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
15 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
30 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
30 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
0 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
70 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
нема |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Џејмс Браун и Руел Черчил |
Комплексна анализа и примени |
МекГро-Хил |
2004 |
||||
2 |
Е.Б.Саф, А.Д.Снајдер |
Основи на комплексната анализа со примени во инженерството и науката |
Арс-Ламина-публикации (превод на дело) |
14 |