Компјутерско подржано геометриско моделирање
1. Наслов на наставниот предмет |
Компјутерски подржано геометриско моделирање |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ08Л007 |
|||||||
3. Студиска програма |
КТИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
III/6 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Анета Бучковска, Д-р Билјана Јолевска-Тунеска, Д-р Билјана Начевска-Настовска, Д-р Весна Андова, Д-р Катерина Санева Хаџи-Велкова, Д-р Сања Атанасова, Д-р Соња Геговска-Зајкова |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Ислушани: Математика 1 |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Да се усвојат основните поими од афината геометрија и нејзината примена во моделирањето криви и површини, фракталите и итеративните функциски системи. Развој на аналитичко мислење, критички способности, способност за учење. Добиените знаења се неопходни за проучување на електротехниката. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Афини трансформации во рамнина. Итеративни функциски системи и фрактали. Алгоритми за генерирање фрактали. Основни модели на криви во рамнина. Безиеови криви и Б-сплајн криви (дефиниција, особини, алгоритми). Полиномни површини и сплајн површини. Алгоритам на de Casteljau, субдивизија. Моделирање криви и површини. |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, презентации, аудиториски вежби |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
3 + 2 + 0 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
45 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
30 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
40 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
10 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
55 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
35 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
0 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
65 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Посетеност на наставата |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Michael Barnsley |
Fractals everywhere |
Academic Press Proffesional, Inc., San Diego, CA, |
1988 |
||||
2 |
Јean Gallier |
Curves and Surfaces In Geometric Modeling: Theory And Algorithms |
Morgan Kaufmann Publishers |
2000 |
||||
3 |
Давид Ф. Роџерс |
Вовед во NURBS со историска перспектива |
Датапонс Дооел |
2010 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Gerald Farin |
Curves and Surfaces for GACD |
Academic press, San Diego, CA |
2002 |