Развој на компјутерски игри засновани на физички законитости
Предмет: Развој на компјутерски игри засновани на физички законитости
Код: ФЕИТ08Л013
Број на ЕКТС кредити: 6 ЕКТС
Неделен фонд на часови: 2+1+2+0
Предуслов за запишување на преметот: Ислушани: Програмирање и алгоритми; Структури со програмирање; Физика 1 и Физика 2
Цели на предметната програма (компетенции) : Способност за моделирање и анимации на разни видови на движења во компјутерските игри, засновани на познавање и примена на физички законитости.
Методи на учење: Лабораториски вежби, практична работа и настава
Вкупен расположив фонд на часови: 180 часови
Содржина на предметната програма: Примена на веќе научените и совладани физички закони од механиката во компјутерските игри и поттикнување на нови идеи во напорите за збогатување на содржините на игрите базирани на физичката реалност.
Литература:
Задолжителна литература |
||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
1 |
D. M. Bourg |
Physics for Game Developers |
O’Reilly Associates |
2002 |
2 |
D. H. Eberly |
Game Physics, 2nd Editionj |
Elsevier |
2010 |
3 |
G. Palmer |
Physics for Game Programmers |
Apress |
2005 |