Компјутерска графика - стандардни графички библиотеки
Предмет: Компјутерска графика - стандардни графички библиотеки
Код: ФЕИТ07З010
Број на ЕКТС кредити: 6 ЕКТС
Неделен фонд на часови: 2+1+2+0
Институт: Компјутерска техника и информатика
Предуслов за запишување на преметот: нема
Цели на предметната програма (компетенции) : Запознавање со основите на компјутерската графика и потребните математички основи за манипулација со графички објекти. Користење на концептите за програмирање на графички апликации и анимации. Запознавање со стандардите за компјутерска графика. Компетенции: Разбирање и примена на математички принципи за манипулација со објекти. 2D и 3D моделирање на објекти. Програмирање на основни графички апликации и анимации со помош на OpenGL.
Методи на учење: Лабораториски вежби, практична работа и настава.
Вкупен расположив фонд на часови: 180 часови
Содржина на предметната програма: Преглед на графички системи: влезни и излезни уреди. Почеток на графичко програмирање. Ортографска проекција. Гледање на графички координати и правење сандачиња. Координати на OpenGL прозорец и екрански координати. Бои, машина на состојби на OpenGL и интерполација. OpenGL геометриски примитиви. Апроксимирање на објекти. Три-димензии, длабочина и проекција на перспектива. Проекти за цртање. Алатки на OpenGL. Моделирачки трансформации: транслација, скалирање, ротација. Компонирање со моделирачки трансформации. Работа со повеќе објекти. Анимации. Приказ на трансформации. Селекција и одбирање. Геометриски трансформации во 2Д. Геометриски трансформации во 3Д. Напредни техники за анимација. Боја и осветлување.
Литература:
Задолжителна литература |
||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
1 |
Sumanta Guha |
Computer Graphics Through Opengl: From Theory to Experiments |
Chapman & Hall |
2011 |
2 |
F. S. Hill, Jr., S. M. Kelley |
Computer Graphics Using OpenGL, 3rd Edition |
Prentice Hall |
2006 |
3 |
S. Govil-Pai |
Principles of computer graphics: theory and practice using OpenGL and Maya |
Springer Science + Business Media Inc. |
2004 |
Дополнителна литература |
||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
1 |
Aaftab Munshi, Dan Ginsburg, Dave Shreiner |
OpenGL ES 2.0 Programming Guide |
Addison-Wesley |
2008 |