Дигитални видеосистеми
Предмет: Дигитални видеосистеми
Код: ФЕИТ05Л037
Број на ЕКТС кредити: 6 ЕКТС
Неделен фонд на часови: 3+1+1+0
Предуслов за запишување на преметот:
Цели на предмететната програма (компетенции) :
- Запознавање со најчесто употребуваните техники и методи за видеокомпресија;
- користење и оптимирање на кодери за видеокомпресија според стандардите;
- запознавање со стандардите за дигитална телевизиска радиодифузија;
- запознавање и оспособување за работа со дигиталните видео интерфејси; работа со современите дигитални видеосистеми со комплетно разбирање на нивното функционирање и карактеристики.
Методи на учење: Комбиниран начин на учење: предавања, аудиториски и лабораториски вежби, подржани со презентации и визуелизација на концептите, активно учество на студентите преку тестови и задачи за решавање на час, проектни задачи.
Вкупен расположив фонд на часови: 180 часови
Содржина на предметната програма: Компонентни и композитни SDTV стандарди. Компонентно видео колор кодирање за SDTV. DV компресија. MPEG стандарди: MPEG-1, MPEG-2 и MPEG-4. Стандарди за видеоконференција: H.261, H.263 и H.264. Компонентно видео колор кодирање за HDTV. Стандарди за HDTV. Дигитални видео интерфејси. Интерфејси за компримирано видео. Процесирање на дигитален видеосигнал. Студиски стандарди за компонентно и композитно дигитално видео. SDTV тест-сигнали. Стандарди за дигитална телевизиска радиодифузија. ATSC. DVBT. IPTV. OpenCable платформа. Стерео-слика. 3DTV.Електрични и хибридни возила.
Литература:
Литература |
||||
Задолжителна литература |
||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
1 |
Keith Jack |
VIDEO DEMYSTIFIED, Fifth Edition |
Elsevier Inc. |
2007 |
2 |
V.Bhaskaran, K. Konstantinides |
IMAGE AND VIDEO COMPRESSION STANDARDS |
Kluwer Academic Publishers |
1997 |
3 |
|
|
|
|
Дополнителна литература |
||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
1 |
Eugene Trundle |
NEWNES GIUDE TO TELEVISION AND VIDEO TECHNOLOGY |
Newnes |
2001 |
2 |
Y.Wang, J.Ostermann, Y-Q.Zhang |
VIDEO PROCESSING AND COMMUNICATIONS |
Prentce Hall |
2002 |