Вградливи микрокомпјутерски системи
1. Наслов на наставниот предмет |
Вградливи микрокомпјутерски системи |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ05З007 |
|||||||
3. Студиска програма |
КТИ, КХИЕ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
IV/7 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Јосиф Ќосев |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
|
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Ги разбира процесите при проектирање на вградлив систем и ги разбира проблемите поврзани со работа во реално време. Познава современ микроконтролер за аплицирање во практиката. Владее со алати (CAD) за проектирање хардвер и софтвер за вградливи системи. Познава средства за реалновременска проценка и проектирање. Умее да проектира едноставни до малку сложени системи. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Вовед – дефиниција на вградлив систем, примери, општ тек на дизајн на вградлив систем; вградливи системи базирани на ARM CORTEX-M архитектурата – јадро, интерни компонен¬ти (меморија, такт единица), перифе¬рии (дигитален В/И, контролер за прекини, тајмер, ИШМ, А/Д и Д/А, асинхрона и синхрона сериска комуника¬ција, други периферии); хардверско-соф¬тверски прашања; прекини и програмирање, реалновременски проблеми; опера¬тивни системи за реално време, пример на RTOS, алати за развој, дебагирање и тестирање |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, аудиториски вежби, лабораториски вежби, проектни задачи |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
3 + 1 + 1 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
45 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
30 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
15 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
15 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
75 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
15 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
20 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
5 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
60 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Изработени лабораториски вежби/ проектна задача |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Arnold S. Berger |
Embedded Systems Design |
CMP Books |
2002 |
||||
2 |
David Simon |
An Embedded Software Primer |
Pearson Education |
2005 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Trevor Martin |
The Insiderr’s Guide to Cortex M3 Microcontrollers |
Hitex (UK) Ltd. |
2009 |
||||
2 |
Jean Labrose |
μC/OS-II, The Real-Time Kernel |
Micrium Press |
1999 |
||||
3 |
Петер Марведел |
Вградени Системи |
Влада на РМ |
2010 |