Теорија на автоматско управување 2
1. Наслов на наставниот предмет |
Теорија на автоматско управување 2 |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ01З022 |
|||||||
3. Студиска програма |
КСИАР |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
III/5 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Елизабета Лазаревска |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
|
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Запознавање со основите на теоријата на линеарните дискретни системи на автоматско управување и стекнување на знаења со кои студентот ќе може да врши анализа на овој тип на системи. |
||||||||
11. Содржина на програмата: 1. Вовед: Дискретни и дискретно-континуални системи на автоматско управување (ДСАУ) и нивна примена. 2. Осврт на операциите земање извадоци, квантизирање и реконструкција на сигналите од гледиште на техничките барања во автоматиката. 3. Анализа на линеарните ДСАУ: Осврт кон математичкиот апарат за анализа и синтеза на линеарните ДСАУ. Преносни функции на линеарните ДСАУ. Структурни блок-шеми и алгебра на блок-шемите на линеарните ДСАУ. 4. Одѕив на линеарните ДСАУ во временско и фреквенциско подрачје. Карактеристики и показатели на квалитетот на поведението на линеарните ДСАУ. 5. Стабилност на линеарните ДСАУ. Критериуми за стабилност во комплексната и фреквенциската област. ГМК. 6. Дискретните системи во просторот на состојби. |
||||||||
12. Методи на учење: Комбиниран начин на учење: предавања, подржани со презентации, домашни задачи, аудиториски вежби и практични вежби во лабораторија. |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
2 + 2 + 1 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
30 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
45 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
0 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
45 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
60 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
30 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
0 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
70 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 49 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 50 до 59 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 60 до 69 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 70 до 79 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 80 до 89 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 90 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
успешно завршени лабораториски вежби |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
B. C. Kuo |
Digital Control Systems |
Oxford University Press |
1995 |
||||
2 |
Katsuhiko Ogata |
Discrete-time Control Systems |
PHI Learning |
2013 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
E. Лазаревска |
Анализа на линеарните дискретни системи на автоматско управување |
ЖАКИ |
1994 |
||||
2 |
Е. Лазаревска, В. Ојлеска |
Збирка решени задачи од областа на линеарните дискретни динамички системи |
УКИМ - Скопје |
2016 |