Развој на софтвер и тестирање
1. Наслов на наставниот предмет |
Развој на софтвер и тестирање |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ07З029 |
|||||||
3. Студиска програма |
КТИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
IV/7 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Сања Велева |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Ислушани: Анализа и дизајн на информациски системи |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Концепти на градење на софтвер и работа во тимови. Големи софтверски решенија и испорака до клиентот. По завршување студентот ќе може да работи тимски во изработка на големи софтверски решенија и обезбедување на надежност и поддршка на системот |
||||||||
11. Содржина на програмата: Софтверско инженерство. Вовед. Концепти на градење на софтвер. Градба на софтвер. Преглед на софтверски проекти. Процес и методи на развој на софтвер. Откривање грешки без алатки (дебагери). Генерирање на тестови. Детекција на програмска грешка. Мониторирање и инсталирање. Изолирање на код и пресметки на перформанси при откривање грешки. Концепт на црна кутија и статичка анализа на код. Шаблони. Динамичка анализа. Имплементирање, тестирање и пронаоѓање на грешки. Документирање на код. Организирање на проекти и работа со тимови. Верзионирање на код. |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, аудиториски и лабораториски вежби |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
2 + 2 + 1 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
30 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
45 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
25 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
20 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
60 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
10 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
10 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
80 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Лабораториски вежби и проектна задача |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Роџер Пресман, Брус Максим |
софтверско инженерство: практичен аспект |
Hill Education |
2014 |
||||
2 |
Ian Sommerville |
Software Engineering |
Pearson |
2010 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Steven John Metsker |
Design Paterns in Java |
Addison-Wesley |
2002 |