Примена на микроконтролери
1. Наслов на наставниот предмет |
Примена на микроконтролери |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ06З006 |
|||||||
3. Студиска програма |
ЕАОИЕ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
III/5 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Марија Кацарска |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Положени: Основи на електротехника Ислушани: Основи на електрични кола |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Цел на предметот е запознавање со микроконтролери, нивните конструктивни и експлоатациони особености и примена. Студентот по завршувањето ќе биде оспособен за употреба на микроконтролери за конверзија и искористување на електричната енергија, дигитално управување со електрични машини и други апликации во индустијата. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Потреба и можности за примена на микороконтролери при конверзија и искористување на електричната енергија. Запознавање со микроконтролерите и придружни компоненти во едно електрично коло. Управување на потрошувачи со микроконтролер, со посебен осврт на изборот на полупроводнички елементи за таа намена. Запознавање и примена на основни програмски пакети за дизајнирање, симулација и дебагирање на микроконтролерски системи. Особености на влезно излезните порти и нивни функции. Особености на аналогно дигиталната конверзија, прекини, бројачи, тајмери и други специјални функции. Протоколи за комуникација на микроконтролер со надворешни уреди и нивно меѓусебно поврзување, како и поврзување со компјутер со обезбедување соодветна хардверска и софтверска поддршка. Електромагнетни пречки, преглед на извори и техники на заштита. Практични примери на управување при конверзија и искористување на електрична енергија со микроконтролери. |
||||||||
12. Методи на учење: Комбиниран начин на учење: предавања, подржани со презентации и визуелизација на концептите, активно учество на студентите преку тестови и задачи за решавање на час, домашни и проектни задачи, лабораториски вежби. |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
3 + 0 + 2 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
45 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
30 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
30 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
15 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
60 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
10 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
20 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
20 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
50 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Посетеност на наставата и навремено изработени лабораториски вежби. |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети. |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Milan Verle |
PIC Microcontrollers - Programming in Basic |
MikroElektronika |
2010 |
||||
2 |
Dogan Ibrahim |
Advanced PIC Microcontroller Projects in C: From USB to RTOS with the PIC 18F Series |
Elsevier |
2008 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Tim Wilmshurst |
Designing Embedded Systems with PIC Microcontrollers - Principles and applications |
Elsevier |
2007 |