Податочни структури и програмирање
| 1. Наслов на наставниот предмет | Податочни структури и програмирање | |||||||
| 2. Код | 3ФЕИТ07Л025 | |||||||
| 3. Студиска програма | ЕАОИЕ, ЕЕС, ЕЕУМ, КСИАР, КТИ, КХИЕ, ТКИИ | |||||||
| 4. Организатор на студиската програма | Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||
| 5. Степен | Прв циклус студии | |||||||
| 6. Академска година/семестар | I/2 | 7. Број на ЕКТС | 6.00 | |||||
| 8. Наставник | Д-р Валентин Раковиќ, Д-р Живко Коколански, Д-р Марија Календар, Д-р Сања Велева, Д-р Славче Пејоски, Д-р Томислав Шуминоски | |||||||
| 9. Предуслов за запишување на предметот | Ислушани: Програмирање и алгоритми | |||||||
| 10. Цели на предметната програма (компетенции): Запознавање со податочните структури. Работа со класи и инстанцирање на објекти. По завршување студентот ќе може да решава програмски проблеми со помош на објектно програмирање | ||||||||
| 11. Содржина на програмата: Вовед во нов тип на променливи. Сложени податочни типови. Дефинирање на структури. Дефинирање, користење и компајлирање со сопствени заглавја. Автоматизирање на компајлирањето со помош на алатката make и Makefile. Вовед во C++. Концепти на програмирање во C++. Структури во C++. Референци и покажувачи во C++. Функции и преоптоварување на функции. Концепти на објектно-ориентирано програмирање. Концепти на класи и објекти. Поими за конструктор и деструктор. Нови податочни структури. Концептите на податочните структури магацини и редови. Пријателски класи и функции. Функции членови на класа. Преоптоваруање на оператори (функции) членови на класа. Концепти за единечно поврзани листи. Концепти на двојно поврзани листи. Двојно поврзани листи во C++. Динамична алокација на меморија. Концепти на наследување. Концепт на полиморфизам. Обопштување на класи. Виртуелни Функции. Апстрактни класи. | ||||||||
| 12. Методи на учење Предавања, аудиториски и лабораториски вежби | ||||||||
| 13. Вкупен расположив фонд на часови | 2 + 2 + 2 + 0 | |||||||
| 14. Распределба на расположивото време | 180 | |||||||
| 15. Форми на наставните активности | 15.1. Предавања – теоретска настава | 30 | ||||||
| 15.2. Вежби, семинари, тимска работа | 60 | |||||||
| 16. Други форми на активност | 16.1. Проектни задачи | 10 | ||||||
| 16.2. Самостојни задачи | 20 | |||||||
| 16.3. Домашно учење | 60 | |||||||
| 17. Начини на оценување | 17.1. Тестови | 10 | ||||||
| 17.2. Семинарска работа/проект | 10 | |||||||
| 17.3. Активност и учење | 0 | |||||||
| 17.4. Завршен испит | 80 | |||||||
| 18. Критериуми за оценување | до 50 бодови | 5 (пет) (F) | ||||||
| од 51 до 60 бодови | 6 (шест) (E) | |||||||
| од 61 до 70 бодови | 7 (седум) (D) | |||||||
| од 71 до 80 бодови | 8 (осум) (C) | |||||||
| од 81 до 90 бодови | 9 (девет) (B) | |||||||
| од 91 до 100 бодови | 10 (десет) (A) | |||||||
| 19. Услов за потпис и полагање на завршен испит | Лабораториски вежби | |||||||
| 20. Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | |||||||
| 21. Метод на следење на квалитетот на наставата | Интерна евалуација и анкети | |||||||
| 22. Литература | ||||||||
| 22.1. Задолжителна литература | ||||||||
| Бр. | Автор | Наслов | Издавач | Година | ||||
| 1 | Prata S. | C++ Primer Plus, 6th Ed. | Addison-Wesley Professional | 2011 | ||||
| 2 | Cormen T.H., et. al. | Introduction to Algorithms, 2nd Ed. | MIT PRESS | 2001 | ||||
| 3 | Stroustrup B. | The C++ Programming Language, 3rd Ed. | AddisonWesley | 2000 | ||||
| 22.2. Дополнителна литература | ||||||||
| Бр. | Автор | Наслов | Издавач | Година | ||||
| 1 | Bruce ECKEL | Thinking in C++, Volume One: Introduction to Standard C++, 2nd Ed. | Prentice-Hall | 2000 | ||||
| 2 | ECKEL B., ALLISON C. | Thinking in C++, Volume Two: Practical Programming | Prentice-Hall | 2004 | ||||








