Математика 3
| 1. Наслов на наставниот предмет | Математика 3 | |||||||
| 2. Код | 3ФЕИТ08З011 | |||||||
| 3. Студиска програма | ЕАОИЕ, ЕЕС, ЕЕУМ, КСИАР, КТИ, КХИЕ, ТКИИ | |||||||
| 4. Организатор на студиската програма | Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||
| 5. Степен | Прв циклус студии | |||||||
| 6. Академска година/семестар | II/3 | 7. Број на ЕКТС | 6.00 | |||||
| 8. Наставник | Д-р Анета Бучковска, Д-р Билјана Јолевска-Тунеска, Д-р Билјана Начевска-Настовска, Д-р Весна Андова, Д-р Катерина Санева Хаџи-Велкова, Д-р Сања Атанасова, Д-р Соња Геговска-Зајкова | |||||||
| 9. Предуслов за запишување на предметот | Положени: Математика 1 Ислушани: Математика 2 | |||||||
| 10. Цели на предметната програма (компетенции): Да се усвојат основните поими за диференцијално и интегрално сметање на функции од повеќе променливи, криволиниски и површински интеграли и обични диференцијални равенки. Развој на аналитичко мислење, критички способности, способност за учење. | ||||||||
| 11. Содржина на програмата: Дефиниција на функција од повеќе променливи. Гранична вредност и непрекинатост. Парцијални изводи. Диференцијабилност. Извод на сложена функција. Изводи на функција по правец. Градиент. Тангентна рамнина. Екстремни вредности. Интегрално сметање на функции од повеќе променливи. Криволиниски и површински интеграли. Диференцијални равенки | ||||||||
| 12. Методи на учење: Предавања, презентации и аудиториски вежби | ||||||||
| 13. Вкупен расположив фонд на часови | 3 + 3 + 0 + 0 | |||||||
| 14. Распределба на расположивото време | 210 | |||||||
| 15. Форми на наставните активности | 15.1. Предавања – теоретска настава | 45 | ||||||
| 15.2. Вежби, семинари, тимска работа | 45 | |||||||
| 16. Други форми на активност | 16.1. Проектни задачи | 0 | ||||||
| 16.2. Самостојни задачи | 60 | |||||||
| 16.3. Домашно учење | 60 | |||||||
| 17. Начини на оценување | 17.1. Тестови | 30 | ||||||
| 17.2. Семинарска работа/проект | 0 | |||||||
| 17.3. Активност и учење | 0 | |||||||
| 17.4. Завршен испит | 70 | |||||||
| 18. Критериуми за оценување | до 49 бодови | 5 (пет) (F) | ||||||
| од 50 до 59 бодови | 6 (шест) (E) | |||||||
| од 60 до 69 бодови | 7 (седум) (D) | |||||||
| од 70 до 79 бодови | 8 (осум) (C) | |||||||
| од 80 до 89 бодови | 9 (девет) (B) | |||||||
| од 90 до 100 бодови | 10 (десет) (A) | |||||||
| 19. Услов за потпис и полагање на завршен испит | Присуство на предавања и вежби | |||||||
| 20. Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | |||||||
| 21. Метод на следење на квалитетот на наставата | Интерна евалуација и анкети | |||||||
| 22. Литература | ||||||||
| 22.1. Задолжителна литература | ||||||||
| Бр. | Автор | Наслов | Издавач | Година | ||||
| 1 | Douglas J. Faires, Barbara T. Faires | Calculus | Random House, New York | 1988 | ||||








