Компјутерско подржано геометриско моделирање
| 1. Наслов на наставниот предмет | Компјутерски подржано геометриско моделирање | |||||||
| 2. Код | 3ФЕИТ08Л007 | |||||||
| 3. Студиска програма | КТИ | |||||||
| 4. Организатор на студиската програма | Факултет за електротехника и информациски технологии | |||||||
| 5. Степен | Прв циклус студии | |||||||
| 6. Академска година/семестар | III/6 | 7. Број на ЕКТС | 6.00 | |||||
| 8. Наставник | Д-р Анета Бучковска, Д-р Билјана Јолевска-Тунеска, Д-р Билјана Начевска-Настовска, Д-р Весна Андова, Д-р Катерина Санева Хаџи-Велкова, Д-р Сања Атанасова, Д-р Соња Геговска-Зајкова | |||||||
| 9. Предуслов за запишување на предметот | Ислушани: Математика 1 | |||||||
| 10. Цели на предметната програма (компетенции): Да се усвојат основните поими од афината геометрија и нејзината примена во моделирањето криви и површини, фракталите и итеративните функциски системи. Развој на аналитичко мислење, критички способности, способност за учење. Добиените знаења се неопходни за проучување на електротехниката. | ||||||||
| 11. Содржина на програмата: Афини трансформации во рамнина. Итеративни функциски системи и фрактали. Алгоритми за генерирање фрактали. Основни модели на криви во рамнина. Безиеови криви и Б-сплајн криви (дефиниција, особини, алгоритми). Полиномни површини и сплајн површини. Алгоритам на de Casteljau, субдивизија. Моделирање криви и површини. | ||||||||
| 12. Методи на учење: Предавања, презентации, аудиториски вежби | ||||||||
| 13. Вкупен расположив фонд на часови | 3 + 2 + 0 + 0 | |||||||
| 14. Распределба на расположивото време | 180 | |||||||
| 15. Форми на наставните активности | 15.1. Предавања – теоретска настава | 45 | ||||||
| 15.2. Вежби, семинари, тимска работа | 30 | |||||||
| 16. Други форми на активност | 16.1. Проектни задачи | 40 | ||||||
| 16.2. Самостојни задачи | 10 | |||||||
| 16.3. Домашно учење | 55 | |||||||
| 17. Начини на оценување | 17.1. Тестови | 35 | ||||||
| 17.2. Семинарска работа/проект | 0 | |||||||
| 17.3. Активност и учење | 0 | |||||||
| 17.4. Завршен испит | 65 | |||||||
| 18. Критериуми за оценување | до 50 бодови | 5 (пет) (F) | ||||||
| од 51 до 60 бодови | 6 (шест) (E) | |||||||
| од 61 до 70 бодови | 7 (седум) (D) | |||||||
| од 71 до 80 бодови | 8 (осум) (C) | |||||||
| од 81 до 90 бодови | 9 (девет) (B) | |||||||
| од 91 до 100 бодови | 10 (десет) (A) | |||||||
| 19. Услов за потпис и полагање на завршен испит | Посетеност на наставата | |||||||
| 20. Јазик на кој се изведува наставата | Македонски и Англиски | |||||||
| 21. Метод на следење на квалитетот на наставата | Интерна евалуација и анкети | |||||||
| 22. Литература | ||||||||
| 22.1. Задолжителна литература | ||||||||
| Бр. | Автор | Наслов | Издавач | Година | ||||
| 1 | Michael Barnsley | Fractals everywhere | Academic Press Proffesional, Inc., San Diego, CA, | 1988 | ||||
| 2 | Јean Gallier | Curves and Surfaces In Geometric Modeling: Theory And Algorithms | Morgan Kaufmann Publishers | 2000 | ||||
| 3 | Давид Ф. Роџерс | Вовед во NURBS со историска перспектива | Датапонс Дооел | 2010 | ||||
| 22.2. Дополнителна литература | ||||||||
| Бр. | Автор | Наслов | Издавач | Година | ||||
| 1 | Gerald Farin | Curves and Surfaces for GACD | Academic press, San Diego, CA | 2002 | ||||








