Дискретна математика 2
1. Наслов на наставниот предмет |
Дискретна математика 2 |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ08З004 |
|||||||
3. Студиска програма |
КТИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
III/5 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Анета Бучковска, Д-р Билјана Јолевска-Тунеска, Д-р Билјана Начевска-Настовска, Д-р Весна Андова, Д-р Катерина Санева Хаџи-Велкова, Д-р Сања Атанасова, Д-р Соња Геговска-Зајкова |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Ислушани: Дискретна математика 1 |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Да се усвојат основните поими од комбинаторика, теорија на броеви и класична теорија на графови, а потоа истите да се применат на современи проблеми. Развој на аналитичко мислење, критички способности, способност за учење. Добиените знаења се неопходни за проучување на електротехниката и информациските технологии. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Комбинаторика, генерирачки функции. Теорија на броеви. Основи на криптографија. Дефиниција на граф. Изоморфизам на графови. Подграфови, скелетни и индуцирани графови. Сврзаност. Ојлеров и Хамилтонов граф. Турнири. Рамнински графови. Боење на графови. Метода на распределба на полнеж. Спарување. Спарување корисници со сервер(проблем стабилен брак). Спектрална теорија на графови и нејзина примена. Лапласов спектар. Google page rank. Транспортни мрежи, протоци и пресеци. Алгоритам на Форд Фулкерсон за максимален проток и минимален пресек. Случајни графови и модел на Рени-Ердош и модел на Ватс-Строгац. Веројатносна метода. Големи графови и електрични мрежи. |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, презентации, аудиториски вежби, проектни задачи |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
3 + 2 + 0 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
45 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
30 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
10 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
20 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
75 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
30 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
20 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
50 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 49 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 50 до 59 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 60 до 69 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 70 до 79 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 80 до 89 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 90 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
нема |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Д. Вест |
Вовед во теорија на графови |
Prentice Hall |
2001 |
||||
2 |
А. Бонди, У.С.Р Мурти |
Теорија на графови |
Springer |
2001 |
||||
3 |
Џ.Х.ван Линт, М.С. Вилсон |
A course in combinatorics |
Cambridge Univ. Press |
2001 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Н. Бигс |
Алгебарска теорија на графови |
Cambridge Univ. Press |
1996 |
||||
2 |
Роналд Л. Греам, Доналд Е. Кнут, Орен Паташниц |
Конкретна математика |
АРС Ламина |
|