Библиотеки и програмирање
1. Наслов на наставниот предмет |
Библиотеки и програмирање |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ07Л004 |
|||||||
3. Студиска програма |
ЕАОИЕ, ЕЕС, ЕЕУМ, КСИАР, КТИ, КХИЕ, ТКИИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
I/2 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Валентин Раковиќ, Д-р Живко Коколански, Д-р Марија Календар, Д-р Сања Велева, Д-р Славче Пејоски, Д-р Томислав Шуминоски |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Ислушани: Програмирање и алгоритми |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Работа со готови математички и научни програмски библиотеки. Пишување програми од инженерски аспект. По завршување студентот ќе може да решава сложени математички и инженерски програмски проблеми |
||||||||
11. Содржина на програмата: Вовед во структури во C. Дефинирање на заглавја и библиотеки. Дефинирање на сопствени заглавја. Користење на заглавја. Компајлирање на програми со сопствени заглавја. Вовед во математички библиотеки Math.h и Complex.h. Вовед во GSL библиотеки. Основни GSL функционалности. Работа на GSL со вектори и матрици. Динамично алоцирање на меморија кај GSL. Работа со генерирање на случајни броеви и равенки со повеќе непознати. Вовед во C++. Не објектно-ориентирани новини. Структури во C++. Преоптоварување на функции. Функции во структури. Низи од структури. Покажувачи наспроти референци. Вовед во објектно-ориентирано програмирање. Концепти на објекти. Дефинирање на класи. Kонструктори и креирање на објекти. Вгнездување на објекти. Динамична алокација на меморија. Препокривање на конструктори. Динамично алоцирање на објекти. Наследување. |
||||||||
12. Методи на учење Лабораториски вежби, практична работа и настава |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
2 + 2 + 2 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
30 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
60 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
10 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
20 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
60 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
10 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
10 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
80 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Лабораториски вежби |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Cay Horstmann |
C++ For Everyone, 2 ed. |
John Wiley & Sons, Inc. |
2011 |
||||
2 |
M. Kupferschmid |
Classical Fortran: Programming for Engineering and Scientific Applications, 2nd Ed |
CRC Press |
2009 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Ben Klemens |
Statistics with the GNU Scientific Library |
|
2004 |
||||
2 |
S. Chapman |
Fortran 95/2003 for Scientists & Engineers, 3rd Ed |
McGraw-Hill Science/Engineering/Math |
2007 |