Анализа и дизајн на информациски системи
1. Наслов на наставниот предмет |
Анализа и дизајн на информациски системи |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ07З002 |
|||||||
3. Студиска програма |
КТИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
III/5 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Марија Кацарска, Д-р Сања Велева |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
|
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Моделирање на софтверски решенија со помош на UML дијаграми и вовед во XML структури. По завршување на курсот студентите ќе бидат оспособени за разбирање и проектирање софтверски решенија со помош на UML и работа со XML. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Вовед во дијзан на системи. Вовед во моделирање. Концепти на моделирање во UML. Класен дијаграм и Објектен дијаграм. Use Case дијаграми. Дијаграм на активности. Дијаграм на состојби. Секвентен и Колаборациски дијаграм. Компонентен и имплементациски дијаграм. Мапирање на кориснички барања во UML модели. Полуструктурирани бази на податоци. Вовед во XML и Дефиниција на типови на документи. Вовед во XML Schema. Опишување на XML документи. Мапирање на структурирани бази на податоци во XML. Концепти на полу-структурирани прашања. Поставување на прашања. Поставување на прашања со помош на XPATH. Поставување на прашања со помош на XQUERY. |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, аудиториски и лабораториски вежби |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
2 + 2 + 1 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
30 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
45 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
25 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
20 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
60 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
10 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
10 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
80 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Лабораториски вежби и завршена проектна задача |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Russ Miles, Kim Hamilton |
Learning UML 2.0: Pragmatic introduction to uml |
O'Riley |
2006 |
||||
2 |
Erik T. Ray |
LEarning XML, Second Edition |
O'Riley |
2003 |
||||
3 |
Eliotte Harold |
XML bible, 3rd edition |
John Wiley & Sons |
2004 |