Телекомуникациски мрежи
1. Наслов на наставниот предмет |
Телекомуникациски мрежи |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ10Л036 |
|||||||
3. Студиска програма |
ТКИИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
III/6 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Лилјана Гавриловска |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
|
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Разбирање на концептот на телекомуникациско омрежување и на различните типови на телекомуникациски мрежи. Запознавање со основните мрежни протоколи во модерните телекомуникациски мрежи. Анализа на конкретни мрежни сценарија и нивна оптимизација. Дизајнирање на мрежи. Визија за иден развој. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Вовед. Елементи на телекомуникациски мрежи. Класификација и услуги. Мрежни концепти. Слоева архитектура. Комутирачки архитектури. Пристапни мрежи и техники. Типови на повеќекратен пристап (статички техники, техники со случаен пристап, техники со контролиран пристап, итн). Податочни мрежи (LAN, WAN итн.). Широкопојасни мрежи. Интернет. Меѓумрежно поврзување (internetworking). Рутирање. Мрежни протоколи и сигнализација. Контрола и квалитет на сервис. Сигурносни аспекти. Можни инфраструктури и коегзистенција на жичани и безжични решенија. Мрежнo управување. Напредни мрежни решенија, SDN/NVF. Насоки на иден развој, NGN. |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, аудиториски и лабораториски вежби, самостојна работа на проектни задачи и изработка на семинарски работи, посета на релевантни телекомуникациски компании, поканети предавања на експерти од телекомуникациската индустрија. |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
3 + 1 + 1 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
45 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
30 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
30 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
30 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
45 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
20 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
20 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
10 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
50 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Редовно посетување на наставата и аудиториските вежби и комплетно изработени лабораториски вежби. |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
A. L. Garcia |
Communication Networks: Fundamental Concepts and Key Architectures |
Mcgraw-Hill |
2003 |
||||
2 |
J. Kurose, K. Ross |
Computer Networking: A Top-Down Approach (7th Edition) 7th Edition |
Pearson |
2016 |
||||
3 |
N. Mir |
Computer and Communication Networks, 2nd Ed |
Prentice Hall |
2015 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
E. Iannone |
Telecommunication Networks |
CRC Presss |
2011 |