Вовед во наноматеријали и нанотехнологии
1. Наслов на наставниот предмет |
Вовед во наноматеријали и нанотехнологии |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ08З002 |
|||||||
3. Студиска програма |
КТИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
IV/7 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Лихнида Стојановска-Георгиевска |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Положени: Физика 1, Физика 2 |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Запознавање со наноматеријалите и нивните уникатни својства. Примена на нанотехнологиите во подрачјето на електроинженерството и компјутерските технологии. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Елементи од физика на материјалите. Дефинирање на наноматеријалите. Класификација на наноматеријалите според структурата и според материјалот. Видови наноматеријали (полупроводнички и метални наноструктури, јаглеродни наноструктури, квантни точки, композитни наноструктури и дендримери-полимерни наноматеријали) Физички својства и техники за карактеризација на наноматеријали Современи технологии за добивање на материјали со уникатни својства и наноструктури Мултиапликативност на нанотехнологиите: основни елементи и примери од наноелектроника, наномагнетизам и нанофотоника Примена на наноматеријалите во современите компјутерски архитектури (мемориски единици, процесори, CMOS и SOI MOSFET во микропроцесори, микроконтролери, статички RAM, VLSI и ULSI чипови, DRAM) Перспективи во развојот на наноматеријалите и нанотехнологиите |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, презентации, аудиториски и лабораториски вежби |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
2 + 2 + 1 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
30 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
45 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
30 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
30 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
45 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
10 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
20 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
10 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
60 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 49 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 50 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Изработени лабораториски вежби |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
V. Pokropivny et all. |
Introduction to nanomaterials and nanotechnology |
University of Tartu |
2007 |
||||
2 |
B.D. Fahlman |
Nanomaterials (Materials chemistry) |
Springer |
2007 |
||||
3 |
Лихнида Стојановска - Георгиевска |
Практикум за лабораториски вежби по НМТ |
ФЕИТ |
2016 |
||||
22.2. Дополнителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Marc Baldo |
Introduction to Nanoelectronics |
MIT OpenCourseWare |
2011 |