Развој на сервиси и апликации во телекомуникациите
1. Наслов на наставниот предмет |
Развој на сервиси и апликации во телекомуникациите |
|||||||
2. Код |
3ФЕИТ10З031 |
|||||||
3. Студиска програма |
ТКИИ |
|||||||
4. Организатор на студиската програма |
Факултет за електротехника и информациски технологии |
|||||||
5. Степен |
Прв циклус студии |
|||||||
6. Академска година/семестар |
IV/7 |
7. Број на ЕКТС |
6.00 |
|||||
8. Наставник |
Д-р Марко Порјазоски |
|||||||
9. Предуслов за запишување на предметот |
Ислушани: Дигитални телекомуникации 2 |
|||||||
10. Цели на предметната програма (компетенции): Запознавање со различни методи и алатки за развој на апликации и сервиси за различни телекомуникациски платформи. |
||||||||
11. Содржина на програмата: Преглед на телекомуникациски сервиси и апликации. Дизајн и развој на телекомуникациски услуги. Архитектура на телекомуникациските сервиси: клиент/сервер пристап, peer-to-peer пристап, мултикаст сервиси. Бази на податоци кои се користат во телекомуникациските услуги. Програмска околина за развој на телекомуникациски сервиси и апликации. WEB технологии за развој на сервиси и апликации во телекомуникациите. Развој на сервиси и апликации базирани на Java. Употреба на PHP во развој на телекомуникацисаки сервиси. IP Multimedia Subsystem (IMS): NGN мрежи, архитектура и сервиси. Безбедносни аспекти при развојот на телекомуникациските апликации. |
||||||||
12. Методи на учење: Предавања, аудиториски и лабораториски вежби, самостојна работа, работа на проектни задачи и изработка на семинарски работи |
||||||||
13. Вкупен расположив фонд на часови |
3 + 1 + 1 + 0 |
|||||||
14. Распределба на расположивото време |
180 |
|||||||
15. Форми на наставните активности |
15.1. Предавања – теоретска настава |
45 |
||||||
15.2. Вежби, семинари, тимска работа |
30 |
|||||||
16. Други форми на активност |
16.1. Проектни задачи |
30 |
||||||
16.2. Самостојни задачи |
30 |
|||||||
16.3. Домашно учење |
45 |
|||||||
17. Начини на оценување |
17.1. Тестови |
15 |
||||||
17.2. Семинарска работа/проект |
15 |
|||||||
17.3. Активност и учење |
0 |
|||||||
17.4. Завршен испит |
70 |
|||||||
18. Критериуми за оценување |
до 50 бодови |
5 (пет) (F) |
||||||
од 51 до 60 бодови |
6 (шест) (E) |
|||||||
од 61 до 70 бодови |
7 (седум) (D) |
|||||||
од 71 до 80 бодови |
8 (осум) (C) |
|||||||
од 81 до 90 бодови |
9 (девет) (B) |
|||||||
од 91 до 100 бодови |
10 (десет) (A) |
|||||||
19. Услов за потпис и полагање на завршен испит |
Редовно посетување на наставата и аудиториските вежби и изработени лабораториски вежби |
|||||||
20. Јазик на кој се изведува наставата |
Македонски и Англиски |
|||||||
21. Метод на следење на квалитетот на наставата |
Интерна евалуација и анкети |
|||||||
22. Литература |
||||||||
22.1. Задолжителна литература |
||||||||
Бр. |
Автор |
Наслов |
Издавач |
Година |
||||
1 |
Sauming Pang |
Successful Service Design for Telecommunications: A comprehensive guide to design and implementation |
Wiley |
2009 |
||||
2 |
Robert W. Sebesta |
Programming the World Wide Web |
Pearson |
2014 |